طراحی وب‌سایت شرکتی چیست؟

طراحی وب‌سایت شرکتی باید با توجه به اصول خاصی انجام شود تا وب سایت طراحی شده دارای ویژگی های ایده آل و موردانتظار باشد.

طراحی انواع وب سایت ها مستلزم تخصص و تجربه در این زمینه است. بنابراین طراحی انواع وب سایت ها باید از سوی فرد یا افرادی صورت بگیرد که تخصص و تجربه بالایی داشته باشند و بتوانند صفر تا صد این کار را به صورت حرفه ای انجام دهند.

وب سایت شرکتی چیست و چه اهمیتی دارد؟

 

 

طراحی وب‌سایت شرکتی

 

طراحی وب‌سایت شرکتی ، نیاز بسیاری از ارگان ها و مجموعه ها می باشد. اغلب شرکت ها علاقمند هستند که در حوزه فعالیت خود دارای وب سایتی باشند و با بهره گیری از ظرفیت های آن بتوانند فواصل را حذف کنند و ارتباطات خود را از هر نظر، ارتقاء دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

وب سایت‌های شرکتی برای شرکت ها بسیار مفید خواهند بود و موارد ذکر شده، تنها چندین مورد از مزایای برخورداری از این وب سایت ها هستند. با برخورداری از این نوع وب سایت می توان هزینه های تبلیغات را به صورت چشمگیری کاهش داد. وب سایت ها همواره در دسترس هستند و امکان تعامل با مخاطبان را به راحتی فراهم می کنند.

هدف اصلی از طراحی وب‌سایت شرکتی این است که خدمات و محصولات شرکت را بتوان به خوبی معرفی نمود و با مخاطبان خود در نقاط مختلف جهان، ارتباط برقرار کرد. وب سایت شرکتی، یک پل ارتباطی میان شرکت ها و جامعه هدف آنها ایجاد می کند. داشتن یک وب سایت به یک شرکت اعتبار بسیار زیادی می بخشد. چرا که امروزه به سبب پیشرفت فناوری و اینترنت، برخورداری از یک وب سایت، هویتی برای یک شرکت است و به نوعی تضمین کننده اعتبار آن می باشد.

ویژگی های ضروری برای وب سایت یک شرکت

در طراحی وب‌سایت شرکتی باید توجه شود که موارد زیر لحاظ شود:

  • متون وب سایت با استفاده از یک فونت رسمی و اداری نوشته شده باشد.
  • طراحی این وب سایت با استفاده از ساده ترین قالب ها صورت بگیرد و هرگز از قالب های پیچیده استفاده نشود.
  • توضیحات مهم مانند اطلاعات درباره شرکت و نحوه تماس با آنها در بخشی از صفحه اصلی سایت گنجانده شود.
  • قسمتی برای توضیح خدمات شرکتی اختصاص داده شود.
  • حتماً صفحه تماس با ما به منظور ارتباط با مشتریان و شرکت های دیگر، طراحی شود.
  • صفحه ای با هدف نمایش نمونه کارها طراحی شود.
  • قسمتی از وب سایت به ارائه توضیحات درباره خدمات شرکت اختصاص داده شود.
  • لینک دهی به شبکه های اجتماعی صورت بگیرد.

کاربردهای وب سایت شرکتی

مجموعه های مختلفی به طراحی وب‌سایت شرکتی نیاز دارند. همانگونه که نام این وب سایت نشان می دهد، اغلب شرکت ها و نهادهای کوچک و بزرگ به راه اندازی این وب سایت ها اقدام می کنند. فرقی ندارد که شرکت شما دارای چه میزان سابقه است و چه اندازه وسعت و سرمایه دارد. هر نوع شرکتی که نیازمند شهرت و اعتبار است به وب سایت نیاز دارد. علاوه بر شرکت های خصوصی بسیاری از شرکت های وابسته به دولت، نیازمند این نوع وب سایت ها هستند. راه اندازی این وب سایت به تمامی شرکت های تازه تأسیس و کوچک، نهادهای بزرگ، ارگان های باسابقه، مجموعه های خصوصی، مجموعه های دولتی و … توصیه می شود.

بهترین سبک های جدید برای طراحی وب‌سایت شرکتی

طراحی دو بعدی: در این سبک از طراحی، تأکید بر روی چگونگی ارائه محتوا به کاربران است. در این سبک از طراحی به جای تأکید بر روی گرافیک های وب سایت بر روی برترین راهکار ارائه محتوا به مخاطبان تأکید می شود. بر اساس تجربه می توان گفت که این طراحی، بیشتر موردقبول مخاطبان قرار می گیرد و سبب افزایش تأثیر وب سایت بر مخاطبان می شود.

طراحی تک صفحه: در این طراحی، مخاطبان بعد از کلیک بر روی منوهای اصلی، به جای انتقال بر سایر صفحات، در همان صفحه مانده و به قسمت موردنظر انتقال داده می شوند و مخاطب بعد از تماشای قسمت موردنظر در صفحه اصلی و بازدید از توضیحات لازم، با کلیک به صفحات دیگر هدایت می شود.

طراحی به سبک داستان گویی: در این روش طراحی وب‌سایت شرکتی ، روایت و نحوه تأسیس شرکت یا سازمان به مخاطب ارائه می شود. این سبک طراحی موجب برانگیخته شدن احساسات مخاطبان می شود که این مسئله نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

انیمیشن سازی وب سایت: انیمیشن سازی وب سایت سبب جذاب تر شدن و دیدنی تر شدن وب سایت از نظر بصری می گردد. در نتیجه وب سایت شما خشک و کسل کننده نخواهد بود و در چنین شرایطی، امید به ماندن بازدیدکننده از وب سایت بیشتر خواهد بود.

طراحی سایت ریسپانسیو: یکی دیگر از روش های طراحی وب‌سایت شرکتی ، طراحی ریسپانسیو می باشد. در این نوع طراحی، وب سایت به گونه ای طراحی می شود که برای نمایش در موبایل و تبلت هم مناسب باشد. وب سایت هایی که برای موبایل و تبلت بهینه سازی شده باشند، بیشتر موردتوجه گوگل قرار می گیرند.

اصول و قواعد طراحی وب‌سایت شرکتی

برای آنکه بهترین و حرفه ای ترین وب سایت را برای شرکت خود راه اندازی کنید، باید به اصول مختلفی توجه داشته باشید تا نتیجه حاصل موردقبول شما، کاربران و موتورهای جستجوگر واقع شود:

  • هویت برند شرکت شما باید کاملاً به شکل روشن ارائه شود و هیچ ابهامی در این زمینه وجود نداشته باشد.
  • هدف وب سایت باید به صورت دقیق مشخص شود.
  • مهمترین اهداف از راه اندازی وب سایت برای شرکت باید دقیقاً مشخص شود.
  • در طراحی چنین وب سایتی حتماً باید واکنش گرا بودن یا ریسپانسیو بودن وب سایت، درنظر گرفته شود.
  • حتماً اطلاعات تماس با شرکت درج گردد و این اطلاعات به آسانی در دسترس باشد.

سخن پایانی

توضیحات مختصر و مفیدی که می تواند به طراحی وب‌سایت شرکتی به بهترین شکل ممکن کمک کند را ارائه نمودیم. نکته ای که باید موردتوجه مخاطبان عزیز قرار بگیرد این است که راه اندازی وب سایت شرکتی حتماً از سوی یک تیم خبره و متخصص در این زمینه صورت بگیرد. کارشناسان مجموعه آران آمادگی دارند که هر نوع راهنمایی لازم را در مورد راه اندازی انواع وب سایت ها به شما ارائه دهند و بهترین خدمات در این زمینه را به شما عرضه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *