مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار

مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار را به شما معرفی می کنیم تا برای موفقیت در کسب و کار خود، بهترین آنها را انتخاب کنید.

اغلب ایرانیان به این واقعیت پی برده اند که برای موفقیت در کسب و کار خود، باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند. در عصر حاضر شاهد موفقیت کسب و کارهایی هستیم که در شبکه های اجتماعی حضور پررنگ دارند. شبکه های اجتماعی می توانند به جذب مخاطب برای کسب و کار شما، کمک شایانی کنند. برترین شبکه های اجتماعی برای مشاغل مختلف، شامل موارد زیر است:

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

اینستاگرام

یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ، اینستاگرام است. اینستاگرام، محبوبیت زیادی میان کاربران دارد و کاربران فعال بسیار زیادی دارد. این مسئله سبب شده است که اینستاگرام را بهترین پلتفرم برای جذب مخاطب و مشتری بدانند. به منظور موفقیت در اینستاگرام نیاز به محتوای بصری باکیفیت و جذاب مطابق با مد روز است. امکان برقراری ارتباط مستقیم در اینستاگرام با فالوورها و مخاطبان، موجب رشد سریع شما در زمینه کسب و کارتان می شود.

تلگرام

یکی دیگر از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ، تلگرام می باشد که در سال 2013 راه اندازی شد و محبوبیت واتساپ را تا حدودی تحت الشعاع قرار داد. تلگرام در طول حیات خود با به روزرسانی ها و تغییرات زیادی مواجه شد که موجب محبوبیت بیشتر آن شد. این تغییرات در کاربردی تر شدن تلگرام نسبت به واتساپ، تأثیرگذار بوده است. اما در حال حاضر، واتساپ دارای کاربران بیشتری نسبت به تلگرام است.

توئیتر، مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار

توئیتر دارای قدمت زیاد است و سالهاست که موردتوجه کاربران شبکه های اجتماعی است. با استفاده از توئیتر می توان اخبار و اطلاعات مختلفی را در دسترس کاربران قرار داد. کاربرانی با علایق مشترک می توانند در فضای توئیتر با همدیگر ارتباط داشته باشند. فضای توئیتر به اینستاگرام، شباهت بسیار زیادی دارد. شما در توئیتر می توانید با جستجو کردن، شاهد هشتگ پست های محبوب خود باشید. برای موفقیت در این فضا باید از انتشار توئیت های تکراری، بی مضمون و پرتعداد و … خودداری کنید. توئیت های جذاب و گیرا به همراه عکس های زیبا و باکیفیت، باید مورداستفاده قرار بگیرند تا مخاطبان زیادی جذب اکانت شوند.

توئیتر، مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

یوتیوب ، مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار

یوتیوب، یکی از پرطرفدارترین سرویس های اشتراک گذاری ویدئو می باشد که خدمات بسیار زیادی را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این پلتفرم در قبال خدمات رایگانی که ارائه می دهد، تبلیغاتی را پخش می کند. البته این امکان وجود دارد که با خرید اشتراک، ویدئوهای دلخواه خود را بدون تماشای این تبلیغات، ملاحضه کرد. برای موفقیت در هر رسانه اجتماعی باید به استفاده از کلمات کلیدی مناسب و حائزاهمیت توجه داشت.

شبکه اجتماعی Vine

یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ، شبکه اجتماعی vine می باشد که کاربران زیادی دارد. در شبکه اجتماعی vine ، ویدئوها به اشتراک گذاشته می شوند. با توجه به محبوبیتی که این رسانه اجتماعی بدست آورد، سریعاً مسیر پیشرفت را طی نمود و به عنوان یکی از بسترهای تبلیغاتی مورداستفاده قرار گرفت. در این شبکه اجتماعی می توانید ویدئوهای شش ثانیه ای را منتشر کنید. با توجه به کوتاه بودن محتواهای ویدئویی، اثربخشی آنها بسیار زیاد می باشد.

شبکه اجتماعی پینترست

در این شبکه اجتماعی حدود 175 میلیون، کاربر فعال وجود دارد که شمار بالایی از آنها، بانوان می باشند. در صورتی که بازار هدف شما، بانوان هستند حتماً در این شبکه اجتماعی حضور داشته باشید و از امکانات آن بهره ببرید. کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی ادعا می کنند که درصد بسیار بالایی از فروش محصولات یا ارائه خدمات آنها به سبب تبلیغاتی است که در این فضا انجام داده اند. برای موفقیت در کسب و کارهای خاصی می توانید این شبکه اجتماعی را انتخاب کنید.

لینکدین، مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی محبوب و اثربخش، شبکه لینکدین می باشد. لینکدین بر روی کسب و کارهای بر مبنای b2b تمرکز دارد. برای استفاده از لینکدین برای کسب و کار خود باید یک اکانت شخصی ایجاد کنید و سپس بر اساس اطلاعات بدست آمده به حساب کاربری خود ورود کنید. پس از این مراحل باید بر روی work کلید کرده و سپس Create company page را برگزینید. در کادر گشوده شده، اطلاعات موردنظر را تایپ کرده و در صورت داشتن وب سایت در بخش Linked in public url، دامنه وب سایت را نوشته و پس از آن روی I verify  … کلیک کنید.

لینکدین، مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار

شبکه اجتماعی Face book

با اطمینان می توان گفت که فیس بوک، یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار است که پس از حضور فعال در آن از مزایای مهمی مانند افزایش ترافیک سایت، شناساندن برند خود، افزایش میزان فروش و … بهره مند خواهید شد. در فیس بوک می توانید به مخاطبان خود با توجه به المان هایی مانند جنس، سن و رفتار و … دسترسی داشته باشید. موفقیت با حضور در فیس بوک، به نوعی تضمین شده خواهد بود. دستیابی به مخاطب هدف، تأثیرات مطلوبی در کسب و کار شما خواهد داشت. برای تبلیغات در شبکه اجتماعی فیس بوک باید فکر هزینه های آنها باشید. از تبلیغاتی در فضای فیس بوک استفاده کنید که متناسب با استراتژی کسب و کار شما باشند.

شبکه اجتماعی Tumbler

یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار با توجه به نظرات کارشناسان، شبکه اجتماعی Tumbler است که بسیار جذاب است. باید اعتراف کرد که حضور در این شبکه اجتماعی، دشواری هایی دارد. این پلتفرم را می توان نوعی میکروبلاگ یا سوشال مدیا دانست. با بهره مندی از این پلتفرم می توان مطالبی را با فرمت های گوناگون منتشر نمود. انتشار مطالب در این پلتفرم بسیار آسان خواهد بود. به دلیل شمار بالای کربران این پلتفرم می توان روی آن حساب کرد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی از آن استفاده کرد. اغلب کسب و کارهایی که در این شبکه اجتماعی به انتشار محتواهای موردنظر خود، اقدام کرده اند با نتایج مثبتی روبرو شده اند. انتخاب پلتفرم مناسب برای موفقیت در کسب و کار خود، اهمیت زیادی دارد و نباید موردبی توجهی قرار بگیرد. به همین دلیل لازم دانستیم که درباره مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار ، توضیحاتی را ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *