مدیریت شهرت از طریق سئو

مدیریت شهرت از طریق سئو امکان پذیر است. شما می توانید مالکیت کلیدواژه های برند خود را در موتورهای جستجو از آن خود کنید.

امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال شهرت هستند و علاقمند هستند که برند آنها شناخته‌شده و مطرح شود. برای کسب شهرت، روش های زیادی وجود دارد که یکی از آنها سئو سایت است.

انسان همیشه در نهان و نهاد خود به دنبال قدرت و شهرت است و این واقعیت، غیرقابل انکار می باشد. آوازه و شهرت را به خوبی می توان کنترل نمود و در مسیر صحیح و شفاف، یک پرسونال برند خوب ایجاد کرد. یک برند شخصی توانمند و قدرتمند، شهرت دارد و قطعاً دارای رقیب، طرفدار و رفیق می باشد. بنابراین شهرت را باید مدیریت نمود تا از مزایای آن بهره مند و از معایب آن در امان بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و کلیک کنید

مدیریت شهرت از طریق سئو

 

چالش لیست نتایج جستجو چیست؟

در مدیریت شهرت از طریق سئو باید به مسائل مختلفی توجه داشت. نخست به این مسئله می پردازیم که چالش نتایج جستجو شامل چه مواردی است. قطعاً به این مسئله واقف هستیم که نتایج جستجو بر موارد مختلفی مانند نرخ تبدیل، توسعه وب سایت، رضایت مشتریان و … تأثیر می گذارد. به طور مثال کاربری که در جستجوی خود به صفحه شما می رسد، ملاحضه می کند که نقدهای صورت گرفته درباره وب سایت مطلوب نیست و یا نگارش و واژه های استفاده شده دشوار هستند، به این نتیجه می رسد که شاید محتوای این صفحه فاقد کیفیت لازم باشد و این مسئله قطعاً بر روی نرخ وب سایت اثر می گذارد.

اما روش هایی وجود دارند که با اتکا به آنها می توان بر روی صفحات اثر گذاشت به گونه ای بیشترین اثر مثبت را بر روی برند داشته باشد. تغییر دادن کاربرانی که به شما امتیازدهی می کنند، رتبه بندی محتوای صفحات وب سایت ها، تغییر ویژگی های SERP، بالا آوردن سایت در بهترین موضوعات روز، تغییر تقاضای جستجو و … از جمله این روش ها هستند.

روش های مؤثر برای مدیریت شهرت از طریق سئو

زمانی که درباره رشد شخصی، توسعه کسب و کار و برندینگ صحبت می کنیم باید به این مسئله توجه داشته باشیم که الزاماً باید جسمی وجود داشته باشد که لباس بر تن آن بنشیند. بنابراین باید فن، دانش، حرفه و یا توانایی و حرفی برای ارائه وجود داشته باشد تا آوازه و شهرتی کسب شود. بنابراین اگر به دنبال شهرت و برندینگ هستید، نخست باید اطمینان حاصل کنید که پتانسیل کسب شهرت را دارا می باشید. اگر چنین پتانسیلی دارید، برای مدیریت شهرت خود توسط سئوسایت می توانید از روش های زیر کمک بگیرید:

تقاضا از بلاگرها و و ژورنالیست ها برای صحبت کردن درباره برند شما

اولین راه مدیریت شهرت از طریق سئو این است که از افراد مطرح و تولیدکنندگان محتوا بخواهید، درباره برند شما صحبت کنند. برند شما باید به صورت دقیق از سوی آنها نام برده شود. در صورتیکه از برند شما در وب سایت ها نام برده شود، احتمال مطرح شدن شما در موضوعات برتر SERP بسیار زیاد است.

تولید محتوا توسط خودتان

در صورتیکه تولیدمحتوا را کسی برای شما انجام نمی دهد، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. برای این کار، دو راه دارید. نخست اینکه از پلتفرم های مختلفی مانند Linkedin استفاده کنید. این وب سایت ها، بستر مناسب برای انتشار مطالب شما به عنوان مهمان را فراهم می کنند. با انتشار محتوای خود در بهترین وب سایت ها، شانس زیادی برای شهرت دارید. حتماً در این وب سایت ها از نام، عنوان و کلمات کلیدی خود نام ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

لینک دهی به URL های وب سایت شما، روشی برای مدیریت شهرت از طریق سئو

لینک ها بسیار مؤثر هستند. دامنه های قدرتمند، امکان لینک دهی به صفحات شما را دارا می باشند. این لینک دهی ممکن است به مقاله ای باشد که در آن همکاری داشته اید و یا به صفحه پروفایل سئوسایت شما انجام شود. متأسفانه برخی از برندها فکر می کنند که لینک دهی همواره باید به صفحه اصلی انجام شود. اما باید روی صفحات مختلف خود کار کنید و به آنها لینک دهی کنید. حتی اگر لینک دهی به شبکه های اجتماعی صورت بگیرد، شانس زیادی برای شهرت بیشتر خواهید داشت.

پیگیری قانونی مواردی مانند رعایت نکردن کپی رایت

چنانچه در وب سایتی از برند شما سوءاستفاده شده است و یا کالای رونمایی نشده از سوی شما توسط وب سایت دیگری به فروش می رسد، حتماً این مسئله را پیگیری نموده و اصلاً بی تفاوت نباشید. برای پیگیری می توانید توسط گوگل اقدام کنید. پیغامی را آماده نموده و ارسال کنید و در آن ذکر کنید که محتوای وب سایت شما بی اجازه کپی شده است. گوگل، محتوا را از صفحه موردنظر برمی دارد. بنابراین با حفظ حقوق خود سعی در مدیریت شهرت از طریق سئو داشته باشید.

استفاده از نام تجاری خود در متن لینک ها و لینک های گوناگون

به منظور برقراری ارتباط قوی تر با گوگل، حتماً از نام تجاری خود در متن لینک ها و لینک های مختلف و متن ها استفاده کنید. در صورتی که کلمه Minted به صفحه کارت پستال های Minted لینک داده شود و یا در صفحه مختص کارت پستال Minted ارائه می شود و در قسمت های دیگر با همین اسم موردخطاب قرار بگیرد، این کلمه بیشتر در پیشنهادات موتور جستجو ظاهر می شود. با بهره گیری از متن لینک ها می توانید کلمه موردنظر خود را در فهرست پیشنهادات جای داده و برای سرچ شدن آن از سوی کاربران، اقدام مؤثری انجام دهید.

استفاده از پلتفرم های مؤثر بر روی SERP به منظور مدیریت شهرت از طریق سئو

فقط در تلاش نباشید که به صورت ارگانیک، ترافیک بگیرید. حتماً از پلتفرم های مؤثر بر روی SERP استفاده کنید. به طور مثال برای نمایش تصاویر موردنظرتان می توانید از وب سایت پینترست استفاده کنید. برای نمایش ویدئوی خود می توانید از وب سایت یوتیوب کمک بگیرید که محبوبیت بسیار بالایی دارد. برای اینکه در صفحه اول موتور جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرید، به این مسئله توجه داشته باشید و از ظرفیت های پلتفرم های مؤثر و کاربردی غافل نشوید. قطعاً توجه به این روش و سایر روش های ارائه شده می تواند به مدیریت شهرت از طریق سئو کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *