افزایش رتبه سایت از طریق پینترست

افزایش رتبه سایت از طریق پینترست با توجه به چندین راهکار، امکان پذیر است. در این مطلب به چندین مورد از این راهکارها اشاره می کنیم.

پینترست، یکی از شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری تصویر است که دارای آپشن های بی شماری است. این شبکه اجتماعی، آنچنان موردتوجه ایرانی ها قرار نگرفته است. پینترست، مکانی برای پین کردن تصاویر دلخواه یا اشتراک گذاری آن با دوستان می باشد. عملکرد پینترست با اینستاگرام بسیار متفاوت است. این شبکه تحت وب با دیگر وب سایت ها و شبکه های اجتماعی در تعامل صد درصدی می باشد.

در صورتی که در جستجوی تصویر باکیفیتی برای پس زمینه دستگاه لپ تاپ یا موبایل و … هستید، پینترست در این زمینه به شما کمک می کند. در پینترست می توانید شمار بالایی آلبوم عکس داشته باشید و تصاویر را در هر ابعادی به آنها بیافزایید. این موارد، تنها برخی از امکانات پینترست می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تفاوت پینترست با اینستاگرام چیست؟

قبل از اینکه درباره چگونگی افزایش رتبه سایت از طریق پینترست صحبت کنیم، به تفاوت پینترست و اینستاگرام اشاره می کنیم. زیرا برخی از کاربران، این دو شبکه اجتماعی را با یکدیگر اشتباه می گیرند. اینستاگرام، محبوب ترین شبکه اجتماعی است که عملکرد متفاوتی با پینترست دارد و پینترست هیچگاه نتوانسته است محبوبیت اینستاگرام را بدست بیاورد. پینترست برای تصاویر هیچگونه محدودیتی اعمال نکرده است. به گونه ای که تصاویر در هر ابعاد و هر کیفیتی را می توان پین نمود. هیچگونه محدودیت شکلی و ابعادی برای این تصاویر از سوی پینترست تعیین نشده است.

امکان ارسال تصویر از هر نوع پلتفرمی وجود دارد. همچنین می توان از اینترنت تصاویر را پین نمود. هر پین قابل پین کردن به هر وب سایت و وبلاگی می باشد. این مسئله برای اشخاصی که در جستجوی بک لینک رایگان هستند، بسیار اهمیت دارد. برای تبلیغات در پینترست قرار نیست هیچگونه هزینه ای کنید.

افزایش رتبه سایت از طریق پینترست

چندین راهکار برای افزایش رتبه سایت از طریق پینترست

حال به این مسئله می پردازیم که پینترست چگونه می تواند به بهبود جایگاه وب سایت ها کمک کند. راهکارهای مؤثر در این زمینه شامل موارد زیر هستند:

پین کردن محتوای شما

با افزودن پین های جدید و باکیفیت به صفحه پروفایل خود، تبلیغات خود را بهتر انجام دهید. این مسئله موجب افزایش تعامل کاربران با وب سایت می شود. در این قسمت می توانید از کلمات کلیدی دقیق و کامل بهره بگیرید تا محتوای شما در جستجوهای پینترست و گوگل در بالاترین رتبه قرار بگیرد.

استفاده از تبلیغات پینترست

یکی از راه های افزایش رتبه سایت از طریق پینترست ، استفاده از تبلیغات پینترست می باشد. با بهره گیری از تبلیغات پینترست، موجب بهبود تعامل کاربران با وب سایت خود شوید. با مشخص نمودن هدف درست و جامعه هدف موردنظر، تبلیغاتی با محتوای جذاب و المان های بصری قوی برای مخاطبان پینترست بوجود بیاورید تا آنها به دیدن محتوای وب سایت و خرید محصولات و خدمات شما تشویق شوند. این تکنیک به سبب گسترش مخاطبان پینترست و امکان هدفمندسازی تبلیغات، بسیار موفق و نتیجه بخش می باشد.

اشتراک گذاری محتواهای مخاطبان در پینترست

کلیدواژه ها و توصیفات درست و دقیق، اهمیت زیادی در پینترست دارند. شما باید با بهره گیری از کلیدواژه های دقیق و ایده آل تلاش کنید که مخاطبان بتوانند به راحتی به محتوای شما دست پیدا کنند و آنها را مطالعه کنند. پینترست به خوبی می تواند در جذب مخاطب موفق عمل کند به شرط آنکه، اصول آن رعایت شود.

ایجاد برچسب های ایده آل برای افزایش رتبه سایت از طریق پینترست

با ایجاد برچسب های ایده آل برای محتواهای خود سبب می شوید که مخاطبان به راحتی به محتوای شما دسترسی پیدا کنند. بدین منظور باید برچسب های دقیق و مطرحی را برای نمایش محتواهای خود به کار ببرید. لذا از ایجاد برچسب گذاری غفلت نکنید و این کار را به درستی انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

افزایش فعالیت در پینترست

برای بهتر دیده شدن و کسب رتبه های بالاتر باید به صورت پیوسته در پینترست حضور پررنگ داشته باشید و پین های جدید و مؤثری ایجاد کنید. از نمایش خبرهای جدید و پرداختن به این موضوعات غافل نشوید. ارائه اخبار جدید در افزایش تعامل کاربران و بالا رفتن آمار بازدید از وب سایت اثرگذار است. البته نباید در ارائه اخبار روز و جدید، شایعه پراکنی و دست کاری کنید. زیرا اعتماد مخاطبان به شما خدشه دار خواهد شد.

مشارکت در گروه ها برای افزایش رتبه سایت از طریق پینترست

شما باید در گروه های مختلف پینترست حضور داشته باشید و محتوای خود را با دیگر اعضا اشتراک گذاری کنید. این مسئله موجب تعامل بیشتر کاربران با وب سایت شما می شود و در بالا رفتن آمار بازدید از سایت شما مؤثر است. پینترست دارای قابلیت های جدید و ایده های بکری است که باید از آنها به منظور جذب مخاطب کمک گرفت. پینترست، انتظارات شما از یک شبکه اجتماعی تصویر محور را برآورده می کند. پینترست همانند دیگر شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط میان مخاطبان شکل گرفته است. بنابراین، قطعاً توان جذب مخاطب و بهبود رتبه به سبب افزایش ترافیک را دارا می باشد.

افزایش رتبه سایت از طریق پینترست

بهینه سازی صفحه پروفایل در پینترست

صفحه پروفایل پینترست باید به صورت اصولی بهینه سازی شود و دربردارنده کلیدواژه های ایده آل باشد. توجه داشته باشید که استفاده از تصاویر باکیفیت به همراه توضیحات جذاب در جلب توجه کاربران، اثر زیادی دارد. لذا با استفاده از تصاویر باکیفیت و توجه به نکات بهینه سازی، به بهینه کردن تصاویر پروفایل خود اقدام کنید. برای افزایش رتبه سایت از طریق پینترست حتماً به این نکته توجه داشته باشید.

معرفی وب سایت خود به پینترست

لینک وب سایت خود را در حساب پینترست به درستی کامل نمایید. در این شبکه اجتماعی تصویر محور، صفحه ای برای تکمیل اطلاعات مختص به وب سایت شما وجود دارد که به آسانی می توان اطلاعات مختص به وب سایت خود را در آن قرار داد. بدین ترتیب وب سایت شما به پینترست معرفی می شود و احتمال دیده شدن وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. قطعاً این راهکار هم می تواند برای موفقیت وب سایت شما و کسب رتبه بهتر برای آن اثرگذار باشد. برنامه پینترست را می توانید از اپ استوری های معتبر دریافت کنید و بر روی دستگاه موردنظر خود راه اندازی و اجرا کنید. حتماً امکانات مختلف پینترست را بررسی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *