مقایسه دوره های دیجیتال مارکتینگ

دوره های دیجیتال مارکتینگ را با یکدیگر مقایسه کرده و توضیحات مختصری درباره هر یک از آنها ارائه می دهیم.

با هدف یادگیری هر چه بهتر دیجیتال مارکتینگ، بهتر است در دوره های آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کنید. البته روش های دیگری برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ وجود دارند اما تأثیرگذاری دوره های آنلاین بیشتر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و کلیک کنید

چندین ویژگی یک دوره بازاریابی دیجیتال

دوره های دیجیتال مارکتینگ باید از چندین ویژگی مهم برخوردار باشند. دوره های آنلاین یا دیجیتال از آن جهت برتر هستند که از ویژگی های زیر برخوردار هستند:

– دوره های آموزشی باید دارای ویدئوهای ضبط شده باشند. بدین ترتیب برای شرکت مجدد در کلاس، محدودیت ندارید و می توانید در صورت نیاز، ویدئوها را مجدد مشاهده کنید.

– مدرس باید دارای علم و تجربه کافی باشد. مدرس دوره های آنلاین یا دیجیتال باید تجربه مدیریت در فضای آنلاین را دارا باشد. بی تجربه ها نمی توانند در فضای آنلاین به خوبی تدریس کنند و آموزش های لازم را به دانش آموختگان منتقل کنند.

– ممکن است سؤالاتی برای دانشجویان و یا شاگردان بوجود بیاید. آنها باید پاسخ سؤالات خود را در دوره های دیجیتال مارکتینگ دریافت کنند تا دچار سردرگمی نشوند.

– این دوره ها باید دربردارنده تمرینات مناسبی باشند. اگر تمرینات مناسب طراحی نشده باشد، امکان تست کردن دانش آموختگان وجود ندارد.

– این دوره ها باید دارای شبکه سازی و امکان برقراری ارتباط با کاربران جدید باشد. اگر تجربیات در این دوره ها مبادله شوند، مزیت مهمی است.

– یک دوره باید جامع باشد و تمامی سرفصل ها را داشته باشد. سرفصل های جامع و کامل، یکی از ویژگی های مهم دوره های بازاریابی دیجیتال است. تمامی جزئیات استراتژی بازاریابی دیجیتال باید به دانش آموختگان ارائه شوند. سرفصل های مهم دوره های دیجیتال مارکتینگ شامل مبانی بازاریابی دیجیتال، سئو، بهینه سازی پروسه دیجیتال، بازاریابی پیامکی، بازاریابی محتوا، تبلیغات کلیکی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، استراتژی در کسب و کار آنلاین و … می باشند.

چندین ویژگی یک دوره بازاریابی دیجیتال

اهداف مهم دوره بازاریابی دیجیتال چیست ؟

این دوره ها، دو هدف مهم را دارند. نخست می خواهند که دیجیتال مارکتینگ را به دانش آموختگان آموزش دهند و دوم می خواهند از آنها پشتیبانی کنند. البته برخی از دوره ها دارای پشتیبانی رایگان نیستند. مزیت شرکت در دوره های دارای پشتیبانی این است که هر زمان که دانش آموختگان با چالشی مواجه شوند می توانند با کارشناسان تماس بگیرند و ابهامات خود را رفع کنند. بنابراین یکی از تفاوت های مهم این دوره ها این است که برخی از آنها دارای پشتیبانی و برخی از آنها فاقد پشتیبانی هستند.

تفاوت میان دوره های دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

برترین دوره های بازاریابی دیجیتال، دوره هایی هستند که از چندین معیار مهم برخوردار هستند. بازاریابی دیجیتال، نیاز به آموزش عملی دارد. بنابراین فقط تئوری نمی تواند پاسخگوی نیازهای دانش آموختگان باشد. کیفیت دوره ها، عامل مهمی است که در سطح یادگیری دانش آموختگان تأثیر زیادی دارد.

شرکت کنندگان یا دانش آموختگان باید همواره به محتواها دسترسی داشته باشند. محتواهای دوره ها باید قابل دسترسی باشند. اگر می خواهید بدانید که بهترین دوره ها، چه دوره هایی هستند و چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند، به ادامه مطلب توجه فرمایید.

مقایسه ای میان دوره ها و انتخاب برترین دوره های بازاریابی دیجیتال

دوره های زیر از بهترین ها و کامل ترین دوره های آموزشی بازاریابی دیجیتال هستند:

دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی (MYDMC)

دوره های این استاد شامل ویدئوهای مختلفی است. هر یک از جلسات، دارای تمریناتی است. دوره ها برخط نیستند و می توان در هر ساعتی در کلاس ها شرکت کرد. این دوره ها، 150 ساعت طول می کشد. سرفصل های این دوره شامل مبانی بازاریابی دیجیتال، سئو، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیل، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت و … می باشند. این دوره ها تا 200 ساعت پشتیبانی می شوند.

دوره بازاریابی دیجیتال آکادمی نوین

هر یک از دوره های دیجیتال مارکتینگ در چندین ساعت مختلف به طول می انجامند. ویژگی مشترک تمامی این دوره ها این است که نیازی نیست که در زمان مشخصی در کلاس ها حضور پیدا کرد. این کلاس ها تا 3 الی 6 ماه، پشتیبانی می شوند.  این دوره ها هم دارای سرفصل هایی مانند مبانی بازاریابی دیجیتال، سئو، استراتژی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، آنالیز وب سایت ها، تبلیغات هدفمند و … می باشند.

دوره بازاریابی دیجیتال مارکتینگ آکادمی نوا ، یکی از بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ

این دوره در 5 ماه به اتمام می رسد. این دوره ها به مبانی اولیه بازاریابی و برندینگ تأکید زیادی دارد. پس از اتمام این دوره ها، گروه هایی ایجاد شده که در آنها امکان برقراری ارتباط بین اساتید و دانش آموختگان وجود دارد تا زمانیکه دانش آموختگان بر نحوه اجرای بازاریابی دیجیتالی، مسلط شوند. سرفصل های این دوره شامل مبانی دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، آشنایی با گیمفیکیشن، تبلیغات آنلاین، طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال و … می باشند.

دوره های آکادمی اینفوگرام ، یکی از بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ

با شرکت در این دوره ها می توانید به صورت حرفه ای، بازاریابی دیجیتال را فرا بگیرید. این دوره ها 42 ساعت تولید محتوای متنی، 41 ساعت سئو، 18 ساعت شبکه های اجتماعی، 40 ساعت تولید محتوای گرافیکی و ویدئویی و 20 ساعت تجارت الکترونیک می باشند. دانش آموختگان می توانند توسط گروه های موجود در واتساپ با اساتید ارتباط داشته باشند و تا مدتها از پشتیبانی آنها برخوردار شوند. سرفصل ها شامل مبانی دیجیتال مارکتینگ، آنالیز وب سایت ها، تولید محتوای متنی، موشن گرافیک، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سئو، بازاریابی محتوا و … می باشند.

مقایسه ای میان دوره ها و انتخاب برترین دوره های بازاریابی دیجیتال

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دوره های بازاریابی دیجیتال مدیر سبز

یکی دیگر از دوره های دیجیتال مارکتینگ ، دوره مدیر سبز می باشد. این دوره دارای 25 فیلم 1.5 ساعته می باشد. این دوره شامل بخش زیادی تئوری و تمرینات عملی می باشد. این دوره، فاقد پشتیبانی می باشد. سرفصل های این دوره شامل مبانی دیجیتال مارکتینگ، سئو، آنالیز وب سایت، بازاریابی ایمیلی، کپی رایتینگ، تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی و … می باشند.

سایر دوره های برتر بازاریابی دیجیتال

– دوره های دیجیتال مارکتینگ گوگل گاراژ

– دوره آکادمی هاب اسپات

– دوره آکادمی جت

– دوره های کالج تپسل

– دوره آکادمی کالج رهنما

– و …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *