خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا

خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا را بررسی می کنیم تا بدانیم در تولیدمحتوا باید از چه مواردی اجتناب کنیم تا محتوای ایده آلی تولید کنیم.

تولیدمحتوا باید به خوبی انجام شود تا از نظر گوگل و کاربران موردقبول واقع شود. برای تولیدمحتوا باید به نکاتی توجه نمود و از مواردی پرهیز کرد. مراحل و مقدمات تولیدمحتوا از جمله شناخت مخاطبان، شناسایی کلمات کلیدی، تحقیق درباره روش های تولیدمحتوا، خلق ایده، انتخاب عنوان مناسب، تراکم کلمات کلیدی و … باید درنظر گرفته شوند.

به قول بیل گیتس، محتوا پادشاه است. برای آنکه محتوای موردنظر شما دارای استاندارد لازم باشد و نمره قابل قبولی کسب کند، باید اهمیت زیادی به نحوه تولید آن داد. برای یک تولیدمحتوای حرفه ای، از خط قرمزهای گوگل دوری کنید. مهمترین خط قرمزها که باید از آنها دوری کنید، شامل موارد زیر می باشد:

 

خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا

استفاده از محتوای هوش مصنوعی

یکی از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا ، استفاده از هوش مصنوعی می باشد. هر چند که محتواهای هوش مصنوعی بسیار خوب هستند، اما نباید از آنها استفاده کنید. هوش مصنوعی برای محتواسازی به زبان فارسی، عملکرد خوبی ندارد و دستور زبان فارسی را رعایت نکرده و از افعال نامناسب استفاده می کند. اگر از محتوای هوش مصنوعی استفاده می کنید، حتماً آن را ویرایش کنید و  به اصطلاح، دستی بر روی سر و روی آن بکشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

استفاده بیش از اندازه و حداکثری از کلمات کلیدی

از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا می توانیم به استفاده بیش از اندازه و حداکثری از کلمات کلیدی اشاره کنیم. با کلمات کلیدی به درستی کار کنید. منظورمان این است که از آنها هم به اندازه استفاده کنید و هم با توزیع یکسان در متن استفاده کنید. همچنین از کلمات کلیدی به صورت مصنوعی استفاده نکنید و آن را به گونه ای در متن به کار ببرید که زیبایی محتوا را از بین نبرد. در زمان لینک سازی تنها بر روی کلمات کلیدی متمرکز نشوید و تلاش کنید که به کلمات کلیدی با پسوند و پیشوند ایده آل، لینک دهید.

لینک های غیرمرتبط

لینک های غیرمرتبط از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا می باشند. اگر به کلمات کلیدی نامرتبط لینک دهی کنید، بدترین کار را انجام داده اید. مزرعه لینک یا لینک سازی بسیار زیاد با یک صفحه، مسئله ای است که باید از آن اجتناب شود. زمانی که از یک صفحه بارها به صفحات دیگر لینک دهی می کنید، آن صفحه را از نظر سئو بی ارزش می کنید. البته لینک دهی بسیار زیاد به صفحات اصلی مشکلی ندارد. زیرا این صفحات مخصوص یک کلمه کلیدی نیستند و همچنین این صفحات از سوی گوگل، توبیخ نخواهند شد.

صفحات پراکنده و خالی

با توجه به خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا می توانید محتوایی باب میل گوگل تولید کنید که به جایگاه خوبی در صفحات نتایج جستجوی گوگل دست پیدا کند. شما باید صفحات خالی یا اسپم سایت خود را حذف نموده و در صورتی که امکان آن وجود دارد، درون آن محتوای بسیار خوبی قرار دهید. صفحات خالی اصلاً برای جایگاه گرفتن وب سایت شما خوب نیستند. یک وب سایتی که بر روی آن به صورت حرفه ای کار نشده باشد، دارای صفحات خالی متعددی هستند. بنابراین حتماً برای صفحاتی که خالی هستند، تولیدمحتوا کنید.

لینک های ورودی بسیار زیاد

یکی دیگر از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا ، لینک های ورودی بسیار زیاد می باشند. لینک های ورودی برای کسب جایگاه بهتر صفحات وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، بسیار اثرگذار هستند. لینک ورودی باید از وب سایت های متناسب و معتبر صورت بگیرد تا جایگاه وب سایت بهبود پیدا کند. در چنین شرایطی در زمان زودتری می توانید به موفقیت دست پیدا کنید و موردتوجه گوگل واقع شوید. اما به یک مسئله مهم توجه کنید و در زمان کوتاهی لینک های ورودی زیادی دریافت نکنید. چرا که گوگل متوجه لینک سازی مصنوعی شما می گردد و در نتیجه این کار، رتبه وب سایت شما را کاهش می دهد و حتی ممکن است برای توبیخ صفحات وب سایت شما اقدام کند. بنابراین برای دریافت لینک های ورودی اصلاً افراط نکنید.

صفحات 404، از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا

اگر محتوایی که تولید کرده اید را پاک کنید، موجب ایجاد خطای 404 می شوید. به منظور رفع این دغدغه، باید آن صفحه را با ریدایرکت 301 به صفحه مشابه انتقال دهید. در صورتیکه ورودی بسیار زیادی برای صفحه 404 شما شکل نگرفته باشد، باید تکنیک ریدایرکت 410 را پیاده سازی کنید تا آن صفحه از بین برود. اگر صفحات 404 کم باشند، برای سئو هیچ مشکلی وجود ندارد. بنابراین در صورتیکه تعداد صفحات 404 زیر 5 است، نگران نشوید و نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید. البته برای تمامی وب سایت ها نمی توان عدد 5 را عنوان کرد و بر اساس تعداد صفحات هر وب سایت، ممکن است این صفحات کم و یا زیاد شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

کپی، از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا

کپی کردن، موفقیت را برای شما دست نیافتنی می کند. همواره یونیک و دست اول تولیدمحتوا کنید. قطعاً محتواهای کپی موجب خدشه دار شدن جایگاه وب سایت شما می شود. موتورهای جستجو اصلاً علاقه ای به نمایش صفحات تکراری به مخاطبان ندارند. موتورهای جستجو در جستجوی محتوایی درجه یک و مهم هستند. اطمینان داشته باشید که محتوای تکراری وب سایت ها از سوی موتورهای جستجو شناسایی می شوند. اگر محتوایی کپی باشد، حتماً به بدترین جایگاه می رسد و از صفحات اول نتایج جستجوی گوگل دور می شود. کپی کردن محتواهای دیگر وب سایت ها، اقدام بسیار بدی است. بنابراین اگر ضرورتی به استفاده از محتواهای دیگر وب سایت ها دارید، به سایت منبع لینک دهی کنید.

استفاده از محتوای خشک

یکی دیگر از خط قرمزهای گوگل در تولیدمحتوا ، استفاده از محتوای خشک می باشد. منظور از محتوای خشک، محتوایی است که در آن روح و جذابیتی وجود نداشته باشد. محتواهایی که فاقد تصویر، ویدئو و تیترهای خاص و متن روان هستند، خشک به شمار می آیند. ممکن است این محتوا به صورت دقیق و بی عیب و نقص تولید شده باشد، اما دلنشین نخواهد بود. با توجه به این مسئله حتماً محتوای مخاطب پسند و دلنشین تولید کنید تا مخاطبان را شیفته محتوای خود کنید. این نکته تولید محتوا، باید برای هر نوع وب سایتی رعایت شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *